Samochody dostawcze

Samochody dostawcze Renault łączą w sobie wszystkie najważniejsze cechy – są solidne, pakowne i dobrze się prezentują. To co szczególnie atrakcyjne w ofercie tej cenionej francuskiej marki to szeroka gama wyboru. Samochody dostawcze Renault są w stanie zadowolić nawet najbardziej wybrednego klienta.

Różne typy nadwozia
Samochody dostawcze kojarzą się większości z dużym, ładownym, mało atrakcyjnym samochodem. Co zatem począć, kiedy kryterium załadunku nie jest najważniejsze?

Renault znalazło na ten problem rozwiązanie. Jest nim funkcjonalny i wydajny model Clio Societe. To samochód z homologacją ciężarową, ale prezentuje się i prowadzi jak zwykły samochód osobowy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, każdy handlowiec znajdzie coś dla siebie. Clio Societe charakteryzuje się niezwykle funkcjonalnym wnętrzem z przestrzenią bagażową o długości 1245 mm i pojemnością maksymalną 911 l oraz dopuszczalną ładownością aż do 524 kg, średnią emisją spalin 95g/km oraz średnim zużyciem paliwa na poziomie 3.6l/100 km.

W przypadku większych potrzeb załadunkowych, Klienci mają szeroki wachlarz wyboru, poczynając od modelu Kangoo, przez różne odmiany Renault Trafic i Renault Master, dostępnych w kilku, a nawet kilkunastu różnych wersjach nadwozia.

Renault KANGOO dostępne jest w trzech wersjach nadwozia: Kangoo Express Compact, Kangoo Express oraz Kangoo Express Maxi. Każda z wersji posiada liczne możliwości aranżacji wnętrza poprzez składanie fotela pasażera, odsuwanie klapy w tylnej części dachu, zwiększenie ładowności, używanie szerokiej i głębokiej półki dachowej na przednią szybą, wyposażanie części ładunkowej w zestaw obejmujący drewnianą, antypoślizgową podłogę i osłony ścianek, pojemny, 15l zamykany schowek w desce rozdzielczej czy też całą gamę różnorodnych przegród (m.in. przeszklone na całej szerokości kabiny, pełne na całej szerokości kabiny, kratowe).

Renault TRAFIC otwiera przed nami niezwykłe możliwości doboru najkorzystniejszego rodzaju nadwozia. Trafic dostępny jest w opcji Furgon (21 wersji), z podwójną kabiną (17 wersji) i platformy z kabiną (2 wersje). Co więcej Trafic występuje w wersjach specjalistycznych: izoterma, pojazd warsztatowo-serwisowy, transport osób niepełnosprawnych, pojazdy interwencyjne.

Renault MASTER posiada najszerszą gamę rodzajów nadwozia: furgon (75 wersji), platforma z kabiną (7 wersji), podwójna kabina (20 wersji), podwozie z pojedynczą kabiną (21 wersji), kontener (5 wersji), podwozie z podwójną kabiną (20 wersji), wywrotka (5 wersji), wywrotka z podwójną kabiną (3 wersje).

master

Silniki Renault
W naszej ofercie znaleźć można samochody dostawcze napędzane benzyną, olejem napędowym, a nawet energią elektryczną. Co więcej, w samochodach z silnikami benzynowymi istnieje możliwość zamontowania instalacji LPG. W ten sposób Renault jest w stanie zaspokoić nawet najbardziej wyszukane potrzeby swoich Klientów.
Samochody dostawcze Renault posiadają także różne rodzaje napędu: przedni i tylny, w zależności od charakterystyki pracy do jakiej samochody będą przeznaczone, można dokonać właściwego wyboru.

Wygląd
Poza wszystkimi walorami technicznymi, samochody dostawcze Renault są także atrakcyjne wizualnie. Ich przyjemna dla oka stylistyka z pewnością umili użytkowanie i wpłynie pozytywnie na wizerunek firmy.

Renault MASTER
Renault Master to samochód, w którym wygląd nie jest najważniejszy, choć przyjemny dla oka. Jego głównymi atutami są optymalna widoczność, ergonomiczne wnętrze, regulowana kierownica i fotel kierowcy, klimatyzacja i właściwe wycieszenie kabiny. Master to dynamiczny, dysponujący wielką mocą samochód, którym będziesz w stanie przewozić w komfortowych warunkach nawet najcięższe i wielkogabarytowe ładunki.
Renault TRAFIC
Nowe Renault Trafic, którego premiera będzie miała miejsce latem 2015 roku to nowa odmiana jednego z najlepiej sprzedających się modeli francuskiej marki. Okraszony nowy designem van, dysponuje szeregiem nowych rozwiązań technologicznych i innowacyjnych zmian ułatwiających życie jego użytkowników. Model ten dostępny będzie w 270 wersjach, 2 długościach, 2 wysokościach i niezliczonych modyfikacjach dokonywanych przez współpracujących i autoryzowanych przez Renault Tech wykonawców zabudów. Nowe oszczędne silniki pozwalają na płynną i dynamiczną jazdę, redukując zużycie paliwa do zaledwie 6l/100km.Większy moment obrotowy i dynamiczne przyspieszanie na każdym zbiegów sprawi, że ruszanie nawet z dużym obciążeniem będzie łatwe i przyjemne.